Oproep: volg FruitDelta Rivierenland op social media

Vanuit FruitDelta Rivierenland doen wij een dringende oproep aan onze raadsleden, bestuurders en partners om de social media kanalen van FruitDelta te volgen en te delen via de persoonlijke accounts. Het is nodig voor onze lobby en branding campagne om FruitDelta bekender te maken bij de Provincie en het Rijk.

Vooral in deze COVID periode zijn we afhankelijk van digitale acties om FruitDelta Rivierenland onder de aandacht te brengen bij beslissers over investeringen in onze regio. De campagne Nederland slim benutten van Oost-Nederland richt zich op Kamerleden en kandidaat Kamerleden, maar ook op medewerkers van ministeries. Daarvoor publiceert FruitDelta Rivierenland regelmatig berichten. Door een groter bereik van onze berichten is de kans groter dat Oost-Nederland, maar ook FruitDelta Rivierenland bekenden wordt en blijft. Met de verkiezingen in aantocht in maart 2021 is het de komende periode zeer belangrijk om van ons te laten horen.

Volg FruitDelta Rivierenland op:
Twitter
Linkedin
Facebook
Instagram

NL Slim benutten

Publicatiedatum: 16 december 2020